Angyallak

Szobába nyílás, szobából világra nyíló tágulás, verseken át, magamon át, magadon át, vezethetetlenül vezetett lényem, lényed, áramlása,egy remélt végtelenbe... Neked adom...Magadévá teheted, magadon keresztül szeretheted, magad szeretheted általa....


Derület


Szép reggelre ébredtem ma. Volt valami azonosítatlan, derűs frissessége az ébredésnek.
Egészen belesimultam valami elragadó, lágy nyugalomforrásba, melyben sikerült is benne ragadnom, és már így lefekvés előtt, a holnapba átnyúlva érzem, hogy benne vagyok most is.
Jó volt ma létezni. Igazán jó. Gyümölcsöző érett létezés volt ez a mai. 

Melyben szerettem Önmagam lenni, elfogadtam a mozdulataimat, nem kívántam felülírni mondataimat, csak hullámoztam lágyan, minden szétfolyás nélkül.
Kezdek kicsúszni a szorításából  Ahogy lélegzetem újra idomul a Földbolygónkhoz, anyánkhoz melyen járunk-kelünk, a törődése nélkül is nővé leszek, visszanyerem maszkjaim, mezeim, hímes teremtő erőm.
Kezdek kicsúszni a szorítatlan szorításából. Lassan azt a fázist érintjük majd amikor ideje lesz utánam kapnia, vagy végleg elveszít engem...
Éreznie kell ezt. Ha kicsit is érzett engem, ha kicsit is érez engem még a távolból, mint én Magát, jeleznie kell, hogy a világ cirádásraszőtt hálóján a hullám mely emelni kezdett engem, partot ért Önnél.
Akkor éreznie kell, hogy boldog vagyok, és beállhat ernyőm alá ha áztatják a fellegek. Megerősödtem Magamban. Megerősödök Önben is, és elmúlnak az eldöntendő kérdések, a csepegő ereszek, hová elbújik két bőrigázás között.
Ernyőm alá áll, szoknyám alá bújik, s ahogy forma illeszkedik az űrbe, derülés hoz száradást reszkető testére.
Vagy nem. S akkor ez sem lesz, és az sem volt. Semmi se volt. 
S akkor végképp itt az ideje minden áldott derűnek.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése