Angyallak

Szobába nyílás, szobából világra nyíló tágulás, verseken át, magamon át, magadon át, vezethetetlenül vezetett lényem, lényed, áramlása,egy remélt végtelenbe... Neked adom...Magadévá teheted, magadon keresztül szeretheted, magad szeretheted általa....


Tévely

Meghalt bennem valami...Fokozatosan kialvó lángja, felnemtűnő halványulással veszett el a világ sarai alatti rejtett zónákba.
Pedig boldognak tartom magam végeredményben is. Talán csak kikényszerítem a mosolyom, hogy amíg hiány mutatkozott, öntöztem a terek betonkockáit, fövenyeket könnyeimmel, s, hogy kielégült az űr, a rés tömítődött, nem merem megengedni magamnak, hogy elsírjam magam. Isten tudja mióta nem sírtam ki magam. S talán pont az tett valaha oly szabad igazzá, hogy gondolkodás nélkül mertem bárhol és bármikor kihúzni azt a dugót.
Fájna ha elégedetlennek gondolna a világ. Persze főleg ha magamat gondolnám annak.
Boldognak is tartom magam.
De a virágokról van szó. A fákról meg a madarakról van szó. A voltam-ról van szó, a múltamról ami nem létezik most, s így a hátrahagyott időben sem létezik.
A virágokról van szó, szirmos, lágy, napon tetszelgő, öntözetlen bóbiskolókról...
Szerelmem sírjára hordtam mind csodájuk. Illatuk, színeik. Beleragadtak egy másik valóságba.
S most osztatlan ott pihennek, honnan már elhaladtam. Elfelejtettem hinni bennük. A gyász párosult hozzájuk, társul hagytam hunyt érzéseknek, örök álmú szerelemnek.
Álmodom az álmomban jelenleg. Újrakezdtem,de felébredés nélkül. Zárójelben zárójelet nyitottam, s minden túlontúl valóságos ahhoz, hogy most kiszálljak.
Nemet kéne mondanom. Nemet kéne mondanom a látszat jóságokra. S igent a mindenre amit az élet hoz és döntésemen kívül áll...
S ha ezt eldönteném...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése