Angyallak

Szobába nyílás, szobából világra nyíló tágulás, verseken át, magamon át, magadon át, vezethetetlenül vezetett lényem, lényed, áramlása,egy remélt végtelenbe... Neked adom...Magadévá teheted, magadon keresztül szeretheted, magad szeretheted általa....


Rejtek

Szentjánosbogarakba kapaszkodom. 
Ott az alagút folyton szűkülő-táguló ködbörtönében.
Maga nincsen sehol. S bármerre indulok, így egyforma eséllyel lelhetek Önre. 
De már nem Önt keresem. Magamat hagytam el az imént, 
vagy még az is megtörténhet,
hogy Ön előtt tettem mindezt Magammal.
Emlékezem...Mögöttem állt. S pilácsomban bátran fújtam lángot. 
Megöltem-e, vagy pihenni küldtem? Ki tudja már. Ébre,s álma is áldott.
Bíztam Önben. Ott, a ködben, a nyirkos, zöldes sötétünkben,
bíztam karja támaszában, szíve ritmusában, s a rítusban, mely igazolta. 
Hogy ha ki nem is vezet, befelé tudhatja utunk,
s ketten egynél tovajutunk.
Nagy lélegzet, sötétbe fulladt fényünk. 
Szolgálónkká lett sötétünk
S új levegővel telítődött mellem.
Tovatűnt kit hévvel kell ölelnem, 
tovatűnt Ön. Börtön lett rejtekünk, 
Lélegzete meghalt a fülbe, hang, kép sötétülve.
nem nyújtja csókra tenyerét, osztatlan hagyja kenyerét.
Szentjánosbogárfénybe kapaszkodom,
majd rálépnek a botlásbalökött árnyak,
Isten küldte fénysugárnak,
kialuszik minden nyelve,
átalszom a végtelenbe...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése